Cytat

Remont trwa.

Raion szykuję się na ogromny test z przedmiotów zawodowych!

07.01.2014

Buttony!

Szablon&Tekst by Raion. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Słowniczek

Duch - Seishin (czyt. Sejszin)
Stróż - Yakei (czyt. Jonukeji)
Woda - Aqua (czyt. Akła)
Ziemia - Terra (czyt. Terra)
Ogień - Ignis (czyt. Ini)
Powietrze - Aer (czyt. Aer)

Obserwatorzy

Archiwum

Statystyka

Popularne posty

#2 Liebster Awards

W ostatnim czasie dostałem, aż cztery nominacje do Liebster award. Za co bardzo dziękuje.



Blogi nominuje się za "dobrze wykonaną robotę". Nie wiem jak w chwili obecnej się wpasowuję w to określenie, ale dziękuję za uznanie. Autor nominowanego bloga odpowiada na 11 pytań, później wymyśla własne i zadaje je kolejnym 11 osobom. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

I. Nominacje dostałem od bloga Kiedy ciemność nadchodzi

1. Kto jest dla Ciebie wzorem w pisaniu?
2. Dlaczego podpisujesz się takim nickiem? 
Hm, bardzo długo zastanawiałem się nad wyborem nicku. Lecz po wielu za i przeciw wybrałem Raion. Jest to urzeczywistnienie mojego wewnętrznego "ja"
3. Skąd czerpiesz inspirację do pisania?
Inspiracje czerpie głównie z książek i innych blogowych historii. Choć często też z życia.
4. Dlaczego piszesz? 
Pisanie jest moim sposobem wyrażania siebie. Nie lubię, a raczej nie umiem tego robić w realu, więc robię to w blogosferze.
5. Masz swoje ulubione forum literackie?
Nie, raczej nie
6. Jesteś optymistą, pesymistą, realistą, idealistą? 
Realistą. Sądzę, że tak. Choć wiele osób wmawia mi pesymizm, ale ja i tak wiem swoje.
7. Ulubiony napój?
Kawa, tak ten magiczny napój daje mi siłę na kolejne szkolne tortury. 
8. Co w tej chwili myślisz o swoim pierwszym opowiadaniu?
Dopiero je piszę, więc ciężko mi na to pytanie odpowiedzieć, więc jak na razie sądzę, że nie jest najgorsze
9. Jaką masz ulubioną porę roku?
Wiosna, zdecydowanie wiosna. Ta pora roku nadaje mi sił. Lubie patrzeć na młode listki drzew, na pierwsze pąki, a potem kwiaty.
10. Od jak dawna jesteś w blogosferze?
Od maja 2012. Lecz pierwsze opowiadanie przeczytałem w grudniu.
11. Słodzisz herbatę? 
Tak, jedną łyżeczkę.

II. Nominacje dostałem od bloga "[...] Ale jedno jest przeznaczenie, jedna droga."


1. Kogo podziwiasz?
Lady Gagę, za swój upór, styl i muzykę.
2. Którego bloggera chciałbyś/chciałabyś spotkać w realu?
Hm, może Mię albo Lien.
3. Jaki gatunek filmowy lubisz?
Horrory zdecydowanie horrory.
4. Ulubiony cytat?
„Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać.” - Antoine de Saint-Exupéry.
5. Kiedy zacząłeś/zaczęłaś pisać opowiadania?
W maju 2012.
6. Jesteś raczej spokojny/a czy wybuchowy/a?
Jestem raczej spokojny, chociaż nie warto mnie denerwować.
7. Jak spędzasz wolny czas?
Czas wolny spędzam różnie. Bawię się z psami, kotami. Opiekuję się nad akwarium. Piszę opowiadanie.
8. Jakie msza plany na przyszłość?
Skończyć szkołę, trafić do dobrego liceum, a potem studia, praca i rodzina.
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Zagrać dużą role w filmie.
10. Co najbardziej sobie cenisz u innych ludzi?
W ludziach cenie sobie najbardziej szczerość.
11. Ulubiony aktor?
Johny Depp.

III. Nominację dostałem od bloga Ra&Re

1. Co Cię nakłoniło do założenia pierwszego bloga z opowiadaniem?
Nim stworzyłem własnego bloga, wiele czytałem i to mnie nakłoniło do pisania.
2. Wyjeżdżasz na cały rok do miejsca, w którym niema internetu, a prąd jest sporadycznie, co byś tam robił wiedząc, że nie możesz się lenić?
Ogólnie nie wiem czy jadę tam do pracy czy dziwnym sposobem trafiam na bezludną wyspę. Więc załóżmy, że jest to wyspa. Starałbym się na pewno znaleźć schronienie i jakoś przeżyć.
3. Masz przed sobą trzy pary drzwi, każde inne. Co sprawi, że wejdziesz jednymi z nich?
Wybiorę pewnie te, które najbardziej mi się spodobają.
4. Jesteś osobą o wyobraźni? Tak/Nie? Dlaczego?
Tak, mam strasznie wybujałą wyobraźnie. Potrafię stworzyć swój świat, a nawet kilka na raz i każdy będzie diametralnie się od siebie różnił.
5. Co Cie inspiruje do pisania opowiadań?
Komentarze i licznik odwiedzin.
6. Przychodzisz do szkoły/na uczelnię i dowiadujesz się, że od dziś wchodzą zupełnie inne przedmioty nauczania. Z jakich cieszyłabyś/cieszyłbyś się najbardziej?
Najbardziej z lekcji japońskiego, kultury azjatyckiej i sztuki M&A
7. Mając na uwadze swoje cechy charakteru, jakim byłbyś/byłabyś zwierzęciem?
Hm, pierwsze co przyszło mi na myśl to leniwiec, potem lew, a na końcu smok. Więc to, któryś z nich.
8. Odnawiasz swój pokój. Jakich kolorów użyjesz?

Na pewno ciemnych. Najchętniej niebieski bądź czerń.
9. Dostałeś/dostałaś zaproszenie na bal, na którym cały wieczór spędzisz ze swoim ulubionym aktorem/aktorką. Kto to będzie?
Magdalena Walach i Johny Depp
10. Masz jakieś zwierzę w domu? Jeśli tak, to jakie?
Psa, pięć kotów i akwarium słodkowodne.
11. Masz sześć zakreślaczy(zielony, fioletowy, żółty, pomarańczowy, niebieski i różowy) jakiego koloru używasz najczęściej?
Zielony. Szkoda, że nie podałaś czarnego.

IV. Nominację dostałem od bloga Miłość po prostu jest. Bez definicji.

1. Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie rock'a, metal i pop
2. Masz jakieś zwierzę? Jeśli tak, to jakie?
Mam psa, pięć kotów i akwarium słodkowodne.
3. Jaki jest Twój ulubiony film?
Piła(Saw) wszystkie części.
4. Jak spędzasz wolny czas?
 Bawię się z psami, kotami. Opiekuję się nad akwarium. Piszę opowiadanie.
5. Uprawiasz jakiś sport?
Jeśli chodzi o jakieś treningi na zawody czy coś to raczej nie.
6. Jak widzisz siebie za dziesięć lat?
Siebie za dziesięć lat. Trudne pytanie. Łatwiejsze byłoby za sto lat, bo bym powiedział że w trumnie. Hm, po głębszym zastanowieniu jako absolwenta uczelni z dobrą pracą i rodziną.
7. Ulubiony przedmiot w szkole to…?
Biologia.
8. Wolisz polską muzykę, czy zagraniczną?
Raczej zagraniczną.
9. Lubisz oglądać horrory?
Tak i to bardzo.
10. Wolisz ciemne, czy jasne kolory?
Ciemne, czerń, grant, krwista czerwień.
11. Masz ulubione anime, bądź ulubioną mangę?
Oczywiście....Shaman King

A teraz nominację:
Pytania dla nominowanych: 
1. Kiedy zaczęłaś pisać?
2. Czemu piszesz?
3. Jaką tematykę blogów lubisz najbardziej?
4. Lubisz zwierzęta?
5. Jakiej muzyki słuchasz?
6. Jaki jest twój ulubiony pisarz/ka?
7. Jaki jest twój ulubiony aktor/ka?
8. Ostatnią książką jaką przeczytałaś jest?
9. Lubisz szkołę?
10. Jakie jest twoje hobby?
11. Lubisz czekoladę?
______________________________________________
Rozdział niedługo się pojawi...

6 komentarzy

  1. Nominowałam Cię do Liebster Awards ;]
    Więcej informacji tu : ra-i-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Nominowałam tego bloga do Liebster Awards. Więcej informacji na http://hao-asakura-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój szablon został wykonany na malach-tow. Zapraszam po jego odbiór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Syll na moim blogu funkcjonuje spamownik...Więc zacznij z niego korzystać.

      Usuń
  5. Dochodzę do wniosku, że mogłabym Cię polubić za horrory i Johnny'ego Deppa. Za biologię i takie a nie inne plany na przyszłość załamać się. (teraz się zastanawiam, czy to zdanie jest poprawne stylistycznie. Polonistka się znalazła.) Nie będę nominować bo widzę, że masz tego dużo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bajabongo!

Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć oraz treści zamieszczonych na blogu.
(Dz. U. Nr 24, poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).