Cytat

Remont trwa.

Raion szykuję się na ogromny test z przedmiotów zawodowych!

07.01.2014

Buttony!

Szablon&Tekst by Raion. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Słowniczek

Duch - Seishin (czyt. Sejszin)
Stróż - Yakei (czyt. Jonukeji)
Woda - Aqua (czyt. Akła)
Ziemia - Terra (czyt. Terra)
Ogień - Ignis (czyt. Ini)
Powietrze - Aer (czyt. Aer)

Obserwatorzy

Archiwum

Statystyka

Popularne posty

#6 New Year

Cześć wszystkim! Chciałbym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia, aby ten już 2014 rok był dla was udany. Żebyście zawsze byli uśmiechnięci i szczęśliwi! Mieli wene i czas na tworzenie... I czerpali z tego frajdę. Tak, tego życzy wam Raion.

Co do... tej historii. Ona umarła - uważam, że nie warto jej ciągnąć w takim wydaniu. Fabułę tego świata tworzyłem prawie 2 lata temu i wiem, że jest zła. Zbyt dużo wątków, nieunormowany świat i brak spójności.... Jak patrze na moje notatki, to wiem, że to co zaplanowałem - nie nadaję się do czytania. Akcja rwie, ma mnóstwo wątków, na których można śmiało stworzyć kilka oddzielnych opowiadań. Dla mnie jest to śmieszne. Coś co kiedyś uważałem za genialne, teraz jest dla mnie beznadziejne :(

Jeśli dacie mi trochę czasu - to ja zmienię tą fabułę, okroję o to co przeszkadza i to miejsce ożyję. Dwie świetne osoby mi tu pomogą. Jedna przygotuję nowy wystrój, a druga ogarnie błędy :)

Będzie ktoś czekał? 

21 komentarzy

  1. Dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego w nowym roku:)
    A jeśli chodzi o Twoje opowiadanie... Ja jestem cierpliwa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      Dobrze, że jesteś cierpliwa, bo nie wiem ile to wszystko potrwa. Na razie analizuje wszystko co już opublikowałem i ile wątków zacząłem i rozpisuję fabułę drugi raz, ale ona na pewno nie ucierpi ^^ I powiem Ci, że twoja osoba mnie do tego natchnęła :)

      R.

      Usuń
  2. Niech to co życzysz stanie się w tym roku i wzajemnie ^^
    Opowiadanie mi się podoba, ale jestem ciekawa jak to się zmieni z tą fabułą...
    Życzę weny ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co do fabuły... nadal jest kierowana na te same tory, ale będzie inna :)

      R.

      Usuń
  3. I Tobie również. Ja będę czekać c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Uau! Raion żyje!
    Dobra, dobra... Przepraszam... Reakcja mogła Cię ździebko urazić...
    No ale cieszę się, że jeszcze pamiętasz o tym blogu. Jeśli chodzi o opowiadanie, to mi się ono bardzo podobało. Ale wiem też, jak to jest, kiedy po latach wraca się do starych rzeczy. Jeśli uważasz, że powinieneś coś zmienić, to zapewne jest to słuszna decyzja. Będę czekać z niecierpliwością, aby się przekonać, co nowego wymyślisz. ^ ^
    Jeśli chodzi o 2014, to życzę Ci dużo weny na szablony i pisanie rozdziałów, a także szczęścia z tego, co robisz. No i oczywiście samych szczęśliwych momentów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah xD Przecież, ja cały czas żyję i funkcjonuję w internetach. Pracuję na dwóch szabloniarniach i przygotowuję instrukcje :)
      Też mam nadzieję, że to słuszna decyzja C:
      Dziękuję!

      R.

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    Bardzo lubię Twoją historię i będę czekać na dalszy ciąg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... I tak sobie myślę: "Jakie ja mam u was zaległości....:c"

      R.

      Usuń
  6. Mnie najbardziej ciekawi historia Jue i Rena i co z tą pieczęcią i co się z nimi stało no... xD Błagam Cię weź to dokończ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia będzie szła w tych samych torach, spokojnie. Przeczytałem wszystkie opublikowane rozdziały i je przeanalizowałem. Wykryłem wszystkie wątki oraz pomału bawię się fabułą. Wiem, że długo czekacie, ale muszę jeszcze unormować siły rządzone tym światem. W weekend podyskutuję z moją betą i drugą, dobrą koleżanką i myślę, że do końca stycznia coś się pojawi. Niestety koniec semestru to dla mnie czas popraw, nauki i... i i ogromnego testu z CAŁEGO półrocza z przedmiotów zawodowych :( Przez to nie mam czasu aktualnie :c
      Pozdrawiam, Raion

      Usuń
  7. Hej, cieszę się, że jednak wracasz :)
    Rozumiem Twoją decyzję, więc będę po prostu czekać. Nie będę Cię popędzać, bo sama dobrze wiem, co to znaczą zaległości i brak weny twórczej. Ustal wszystko na spokojnie i pisz wtedy, gdy będziesz gotowy :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O. to i ja czekam na kolejną wersję :D ale mam nadzieję, że tę pozostawisz sobie gdzieś zapisaną... Przeczytanie tego za jakiś czas może być bardzo ciekawe :D

    Również życzę weny, radości z pisania i powodzenia w techniku :)

    PS uważaj na ogonki, Czasem to "ę" jest niepotrzebne... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta historia będzie kontynuowana. Na szczęście zmiany dotyczą rozdziałów przyszłych, chodź wiem, że te stare są słabe @_@ Jako, że ta historia jest
      dla mnie bardzo ważna, będzie dokończona, ale ze sporymi zmianami w fabule. ^^

      R.

      Usuń
  9. Ja osobiście nie podzielam Twojego zdania odnośnie tego opowiadania, uważam, że było ono bardzo ciekawe. Jednak to Ty jesteś tutaj Panem i Władcą i to Ciebie przede wszystkim powinien ten blog satysfakcjonować. :D
    Dlatego też życzę Ci jak najwięcej weny i szczęścia w życiu.
    No i oczywiście z niecierpliwością czekam na nowe rozdziały. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ To opowiadanie będzie kontynuowane i nadal akcja będzie toczyć się do końca. Zmiany będą dotyczyć przyszłych rozdziałów. Wcześniejsze party były dość napięte. W sensie, że harmonogram. Nic nie miało swojego miejsca, a teraz będzie to miało. Wcześniej opowiadanie było rozplanowane gdzieś na 40-50 rozdziałów, teraz myślę, że rozsunie się na 60-70. Lecz wszystko się jeszcze okaże, prawda?

      R.

      PS: Nowy rozdział jest już w większości skończony. Do soboty go machnę, potem poleci do mojej bety i tak pewnie kilka razy powędruję między nami i go opublikuję ^^

      Usuń
  10. Okej. Przede wszystkim powiem, że dołączam się i też będę czekać. xd
    ale jak ja się tu znalazłam? otóż.
    ja tam czasem zajrzę na zaczarowane i taka sytuacja wynikła, że kiedyś gdzieś coś przeczytałam, że ty to anime i mangę coś lubisz. Jakoś puściłam to w niepamięć. Niby nic.
    Ale jakiś czas później zobaczyłam, że tu mowa o Shaman King. Weszłam w twój profil i patrzę, a tu faktycznie!
    I właśnie to skłoniło mnie by znów obejrzeć SK. No, jak powiedziałam tak zrobiłam. Huhu, kiedyś to oglądałam, kochałam to. miałam chyba z 8-9 lat. Nie pamiętam. ;/
    I teraz znów do tego powróciłam. Taki skok do dzieciństwa, to było takie piękne. I pomyśleć, że to częściowo no w większej części dzięki twojemu blogowi. Postanowiłam sobie, że przeczytam twojego bloga, ale najpierw chciałam jednak obejrzeć anime. I tak się stało. Następnie przeczytałam twój twór, który mi się spodobał. Ale rozumiem, że robisz taką naprawę historii. Spoko, rozumiem. xd
    Nawet fajnie, zobaczymy jak to będzie.
    Dlatego, pisz! Naprawdę, widzę, że nie tylko ja oczekuję. Ehhh, przez to wszystko mam ochotę sama napisać ff o SK, ale chyba było by za dużo dla mnie.
    Ale poczytam chętnie.
    + mam pytanie: widziałam, że masz spis o SK, ale czemu jest tylko dla zaproszonych czytelników? ;cc chciałam wejść i nie mogłam. ;c
    Pozdrawiam ciepło i życzę weny,
    Kliii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ^^ Jak miło, ktoś dzięki mnie zaczął ponownie oglądać SK :) Oczywiście, że powinnaś zacząć pisać, to ogromna frajda! W spisie SK pełnię funkcję teraz administratora od spraw technicznych. Jest zamknięty, ponieważ trwa tam remont ^^ Niedługo ponownie dziewczyny go uruchomią :)

      R.

      Usuń
  11. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś coś dodasz.

    OdpowiedzUsuń

Bajabongo!

Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć oraz treści zamieszczonych na blogu.
(Dz. U. Nr 24, poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).