Cytat

Remont trwa.

Raion szykuję się na ogromny test z przedmiotów zawodowych!

07.01.2014

Buttony!

Szablon&Tekst by Raion. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Słowniczek

Duch - Seishin (czyt. Sejszin)
Stróż - Yakei (czyt. Jonukeji)
Woda - Aqua (czyt. Akła)
Ziemia - Terra (czyt. Terra)
Ogień - Ignis (czyt. Ini)
Powietrze - Aer (czyt. Aer)

Obserwatorzy

Archiwum

Statystyka

Popularne posty

#1 Kilka słów na zachęte...

Cześć.
Mam na imię Patryk, co wiecie z zakładki "O mnie"....XD
Na tym blogu będzie wiele historii, niektóre dłuższe niektóre krótsze.
Pierwszym opowiadaniem jaki się ukaże będzie skończone już opowiadanie na religie.
Pt. "Inkwizycja ze strony niewinnej".
Mam nadzieje, że ktoś będzie to czytał*patrzy wzrokiem zbitego psiaka*.
Co tu jeszcze?
A no tak...^^
Jeśli ktoś z czytających ma ochotę podać tytuł kolejnego opowiadanka to proszę się nie krępować...
Pozdrawiam. ;*

1 komentarz

  1. Z niecierpliwością czekam aż napiszesz pierwszą notkę ^^ Mam nadzieję, że mnie o niej poinformujesz ;p

    OdpowiedzUsuń

Bajabongo!

Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć oraz treści zamieszczonych na blogu.
(Dz. U. Nr 24, poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).